torsdag 9 april 2009

gårdagens nya outfit

mössa från kik kid, bodysuit från hummel å strumpor från ida t, allt införskaffat på babyshop. ja vet, ja e en noelklädes shopoholic ;p



1 kommentar:

  1. noel var så jättesöt i den här outfiten som han hade på sej när han kom hem till oss till påsken.

    SvaraRadera