skip to main
|
skip to sidebar
Bananskalet med familj
torsdag 9 april 2009
gårdagens nya outfit
mössa från kik kid, bodysuit från hummel å strumpor från ida t, allt införskaffat på babyshop. ja vet, ja e en noelklädes shopoholic ;p
1 kommentar:
mormor
16 april 2009 kl. 21:19
noel var så jättesöt i den här outfiten som han hade på sej när han kom hem till oss till påsken.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Om mig
skorpan
Visa hela min profil
Bloggintresserade
Bloggarkiv
▼
2009
(151)
►
november
(2)
►
oktober
(4)
►
september
(6)
►
augusti
(19)
►
juli
(12)
►
juni
(11)
►
maj
(17)
▼
april
(21)
arken i parken
tidningspapper
född gnagare
högt torn
bakom mina solglasögon...
lekland
stååå!!
skor!
soligt
lek å nappfight
little mr.serious
lekland
påskigt värre
gårdagens nya outfit
noel gungar
mysig vårdag
badmonster
härmapa
lek å cykelpremiär
bara bus i noels hus
västerås tripp
►
mars
(18)
►
februari
(22)
►
januari
(19)
noel var så jättesöt i den här outfiten som han hade på sej när han kom hem till oss till påsken.
SvaraRadera