skip to main
|
skip to sidebar
Bananskalet med familj
tisdag 21 april 2009
bakom mina solglasögon...
inhandlade solbrillor till noel igår. (han å gösta fick likadana, coola killar) ;)
perfekta att ha i vagnen eller i bilen soliga dagar. eller att suga på bågarna, om noel själv får välja, haha.
1 kommentar:
mormor
21 april 2009 kl. 09:19
vilken cool liten kille.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Om mig
skorpan
Visa hela min profil
Bloggintresserade
Bloggarkiv
▼
2009
(151)
►
november
(2)
►
oktober
(4)
►
september
(6)
►
augusti
(19)
►
juli
(12)
►
juni
(11)
►
maj
(17)
▼
april
(21)
arken i parken
tidningspapper
född gnagare
högt torn
bakom mina solglasögon...
lekland
stååå!!
skor!
soligt
lek å nappfight
little mr.serious
lekland
påskigt värre
gårdagens nya outfit
noel gungar
mysig vårdag
badmonster
härmapa
lek å cykelpremiär
bara bus i noels hus
västerås tripp
►
mars
(18)
►
februari
(22)
►
januari
(19)
vilken cool liten kille.
SvaraRadera