söndag 5 april 2009

badmonster

en till badbild, bara för att den va så söt! :) noel skulle nog kunna va i badet nästan hur länge som helst om han fick, de e verkligen en favvogrej!

de kliar i noels mun! 2 små gryn sitter nu där å han e helt galen på å bita i allt å de märks att han ibland blir lite frustrerad över det... vi borstar tänderna morgon & kväll me bamse tandkräm.

ida klippte ja noels lugg lite, den va så fjunig å hängde ner i ögonen...

dagens inköp i forum blev en häftig keps te noel på zara, som för övrigt e min nya favvo affär va gäller barnkläder :)

1 kommentar: