de kliar i noels mun! 2 små gryn sitter nu där å han e helt galen på å bita i allt å de märks att han ibland blir lite frustrerad över det... vi borstar tänderna morgon & kväll me bamse tandkräm.
ida klippte ja noels lugg lite, den va så fjunig å hängde ner i ögonen...
dagens inköp i forum blev en häftig keps te noel på zara, som för övrigt e min nya favvo affär va gäller barnkläder :)
ett litet skumtroll...
SvaraRadera