fredag 15 maj 2009

ute

två härligt soliga dagar har det varit nu!
igår så va vi på förskolans dag på jobbet. noel älskar att vara ute men där på marken så e de så mycke småsten å jord, å han stoppar ju allt i munnen, satt å plockade ut stenar ur munnen på honom hela tiden ;P
efteråt blev de fika å noel åt sockerkaka, som man kan se på bilden.
ida har vi haft en jättemysig dag me mammagruppen! vi grillade hemma hos marja å mini. fläskfilé grillade ja. sen bjöds de på färsk potatissallad, tomat å avocado, aiolo mm. de va såå gott! äppelkaka te efterrätt!

så himla skönt å vara ute i solen hela dagen! noel sov inte sen 12.30 så han fick gå å lägga sig nu 18.30 redan.
imorn blire ännu en dag med lek hemma hos catharina, johan å gabriel.

1 kommentar:

  1. vad härligt det ser ut i gröngräset för noel.

    SvaraRadera