fredag 15 maj 2009

kärlek


min älskade noelbit, kärlek vid första ögonkastet!

måste bara säga att ibland e ja bra på presenter, har nu införskaffat födelsedagspresent till både maggan å mamma, å känner mig riktigt nöjd, hoppas dom blir desamma ;)
tyvärr kan ja inte säga va de e, eftersom båda läser här inne.
ville bara väcka lite nyfikenhet... ;)

noel gick precis å vilade å ja ska göra desamma faktiskt. sen blire grillning me mammagruppen kl.13, så ja marinerade precis en fläskfilé, ska bli mumsigt!

1 kommentar: