måndag 4 maj 2009

kalsongpremiär

noel har blivit väldigt dålig i magen av peniciliet å därmed väldigt röd i hans lilla stjärt. därför fick han vara utan blöja igår kväll å fick då ha sina kalsonger han fick i ett påskägg av några av Ys släktingar. han va så himla söt i hans små, men alldeles för stora ändå, kalsonger :)
såg riktigt stor ut!

ville gå te öppna förskolan imorn eftersom ja håller på å dö av tristess, noel oxå för den delen, här hemma. men måste va hemma vid 10 eftersom britney biljetterna släpps då, så får se va vi hittar på i stället. synd att vårt favvo öf har öppet så kort stund åt gången... nåt måste vi göra alla fall! kanske åka te öf i björknäs i stället, de va jättelängesen vi va där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar