såg riktigt stor ut!
ville gå te öppna förskolan imorn eftersom ja håller på å dö av tristess, noel oxå för den delen, här hemma. men måste va hemma vid 10 eftersom britney biljetterna släpps då, så får se va vi hittar på i stället. synd att vårt favvo öf har öppet så kort stund åt gången... nåt måste vi göra alla fall! kanske åka te öf i björknäs i stället, de va jättelängesen vi va där!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar