imorse va ja å noel på ica strax efter öppning vid 8 å storhandlade! härligt att handla den tiden, de e så tomt, lugnt å skönt, ingen trängsel eller stress. å noel e så duktig när vi handlar jämt, han tycker de e roligt att sitta i kundvagnen!
i eftermiddag ska vi till jobbet för de e förskolans dag ida, så då vi ska dit å ser va dom hittat på å sen fika en massa ;)
bilderna e från imorse, noel har på sig helt nysydda byxor som ja köpte på tradera av en som syr själv å lägger ut där, helt underbara! 

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar