torsdag 14 maj 2009

fynd!

ville köpa ett par kavat skor till noel, som han kunde öva på att gå i, men de kändes lite onödigt att köpa nya för 500 spänn när han kanske inte kan ha dem så länge. så ja har letat på tradera å blocket å iförrgår blev ja snuvad på ett par på tradera å blev sååå sur! men igår alla fall så hittade ja ett par jättefina på blocket plus ett par skithäftiga adodas sneakers, så ja ska åka å hämta upp dom i eftermiddag, känner mig sjukt nöjd! de e kul å göra fynd! :)

imorse va ja å noel på ica strax efter öppning vid 8 å storhandlade! härligt att handla den tiden, de e så tomt, lugnt å skönt, ingen trängsel eller stress. å noel e så duktig när vi handlar jämt, han tycker de e roligt att sitta i kundvagnen!

i eftermiddag ska vi till jobbet för de e förskolans dag ida, så då vi ska dit å ser va dom hittat på å sen fika en massa ;)

bilderna e från imorse, noel har på sig helt nysydda byxor som ja köpte på tradera av en som syr själv å lägger ut där, helt underbara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar