i fredags sov noel hos mormor, å vi hade en riktigt skön kväll å morgon. de e alltid jobbigt att lämna honom å ja saknar honom alltid, men de e oxå jätteskönt att vara lite barnfri ibland!
på lördagkväll kom han hem, ja skulle gått te frissan på eftermiddagen men min frisör va sjuk så ja fick komma på söndagen i stället. ja blev sjukt nöjd å njuter nu av mitt snygga hår! ;)
på lördagen sov noel 18-06, på söndagen 20-08 å igår 19-07. så 12 timmar it is, vilken tid han än går å lägger sig. å de komiska va att fast han sov till 08 på morgonen så sov han senare på förmiddagen 3 timmar! kanske e de nån utvecklingsfas just nu å han behöver sova?
ida va vi först å tvättade bilen, tyckte nästan de va lite läskigt där i bilen när tvätten gå igång, hela bilen lixom skakar, trodde noel skulle bli rädd men han va lugn. efter de åkte vi å besiktade bilen. noel hittade en cementgrej me hål i medans vi väntade på vår tur, den va väldigt spännande för om man stack ner handen så prasslade de =det låg skräp där, haha.
han va så duktig ida lilla busen!
efter besiktningen åkte vi te coop forum för å kolla på kavat sandaler men de fanns inga i hans stl. så vi åt där på subway å sen åkte vi hem, å noel somnade med kepsen på sne :)
å ja har ringt å kollat priset för felen vi skulle fixa till på bilen. hur kan en liten jäkla fjäder kosta 3000 spänn!? de e dagens fråga de...





oj,oj va otroligt söt han är lilla gubben med kepsen på sned.
SvaraRadera