igår så va vi på förskolans dag på jobbet. noel älskar att vara ute men där på marken så e de så mycke småsten å jord, å han stoppar ju allt i munnen, satt å plockade ut stenar ur munnen på honom hela tiden ;P
efteråt blev de fika å noel åt sockerkaka, som man kan se på bilden.
ida har vi haft en jättemysig dag me mammagruppen! vi grillade hemma hos marja å mini. fläskfilé grillade ja. sen bjöds de på färsk potatissallad, tomat å avocado, aiolo mm. de va såå gott! äppelkaka te efterrätt!så himla skönt å vara ute i solen hela dagen! noel sov inte sen 12.30 så han fick gå å lägga sig nu 18.30 redan.
imorn blire ännu en dag med lek hemma hos catharina, johan å gabriel.

vad härligt det ser ut i gröngräset för noel.
SvaraRadera