onsdag 27 maj 2009

sandlåda

i måndags åkte vi till aspsuddsparken jag & noel. vi tittade på djuren & sedan gick vi till lekparken, vi gungade, åkte rutchkana & framföraltl lekte vi i sandlådan, det var en stor hit! det fanns ett litet hus där jag inte fick plats men noel tyckte det var jätteroligt, han plockade med spadar & kakformar, & han stoppade ingen sand i munnen!
sedan åt vi lunch hos svärmor & efter det åkte vi till ikea där vi bl.a. inhandlade ett litet bord & 2 stolar till noels rum & en ny rullgardin oxå. aa det var mest massa saker till noels rum. eftersom vi inte kan fixa å dona i de andra rummen ännu så är det kul att alla fall kunna göra det fint i hans rum! beställde wallies i förrgår oxå, kommer bli jättefint tror ja! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar