sedan åt vi lunch hos svärmor & efter det åkte vi till ikea där vi bl.a. inhandlade ett litet bord & 2 stolar till noels rum & en ny rullgardin oxå. aa det var mest massa saker till noels rum. eftersom vi inte kan fixa å dona i de andra rummen ännu så är det kul att alla fall kunna göra det fint i hans rum! beställde wallies i förrgår oxå, kommer bli jättefint tror ja! :)



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar