torsdag 28 maj 2009

fin i höstslask

antar att ja blivit lite inspirerad av det regniga vädret men även börjat tänka att de inte e så långt kvar till hösten å dax för min bäbis att börja på förskolan (hur jag nu ska klara av det!?, men de hör inte hit)

ja har alla fall gjort fina reafynd å köpt ett ruskeman regnställ å ett par söta stövlar från vincent, det gäller att passa på!

1 kommentar: