söndag 3 maj 2009

napp provning

ida har lilla sjuklingen mått lite bättre, ingen feber på dagen men dock lite förhöjd temp. på kvällen igen...
vi har mest tagit de lugnt ida. gick ut å gungade lite bara, sedan har vi lekt hemma.

ja gick på nappjakt å la alla nappar jag hittade i ett påskägg. det var som att ge ett stort påskägg med godis till noel. han satt länge å prövade nappar. stoppade in en, bytte till en annan å plockade med dem. han prövade nog alla, ca. 15 st. tror ja vi kom upp i att han hade alla fall :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar