vi har mest tagit de lugnt ida. gick ut å gungade lite bara, sedan har vi lekt hemma.
ja gick på nappjakt å la alla nappar jag hittade i ett påskägg. det var som att ge ett stort påskägg med godis till noel. han satt länge å prövade nappar. stoppade in en, bytte till en annan å plockade med dem. han prövade nog alla, ca. 15 st. tror ja vi kom upp i att han hade alla fall :)





Inga kommentarer:
Skicka en kommentar