lördag 16 maj 2009

våfflelmys

imorse så tog ja å noel ett långt bad tsammans å sen efter hans förmiddagslur så gjorde vi våfflor me sylt å grädde. noel ÄLSKAR våfflor! han mosade i sig å så fort de va slut på hans tallrik så berättade han det, å va mycket otålig :)

nu ska vi åka å hämta cissi å gösta å bege oss hem till catharina å gabriel för fika å utelek resten av eftermiddagen. eurovision å oxfilé ikväll, vilken underbar dag!

1 kommentar:

  1. det där var mumsigt värre.jag ska göra våfflor till noel nästa gång han är här hos oss.

    SvaraRadera