onsdag 27 maj 2009

skansen

igår va vi på skansen med pia å lilla blondie aka. vera :)
vi åkte båten över, åt på soliden, tittade bl.a. på grisar, kossor, får å sälar. å såklart på napparna som kattungarna fått, det var riktigt många! noel var riktigt faschinerad! :)
när de små liven somnat gick vi å fikade i rosendals trädgård, de va så skönt i solen!
riktigt mysig dag med andra ord!

1 kommentar:

  1. ser ut som han vill ta sej en liten ridtur på grisen..

    SvaraRadera