måndag 25 maj 2009

busbabyn

en av noels favoritböcker heter busbabyn. å igår så kröp han å hämtade den å verkligen visade att han ville läsa den! å så här glad blev han när han sedan fick läsa den :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar