onsdag 20 maj 2009

testar

noel e väldigt mycket för att testa saker just nu. vad händer om ja gör såhär? säger någon till om ja gör såhär? men så ser han ju ut som en liten bus emil i sin keps oxå, haha.
de gäller att sätta gränser redan nu ;)

de som han gör allra mest nu är att kasta saker. han kastar allt från sin matstol å han kastar sin napp från vagnen...
alla fall så e han ju världens sötaste :D

imorn åker ja bort te karlstad å noel ska ha pappamys ändå tills lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar