de gäller att sätta gränser redan nu ;)
de som han gör allra mest nu är att kasta saker. han kastar allt från sin matstol å han kastar sin napp från vagnen...
alla fall så e han ju världens sötaste :D
imorn åker ja bort te karlstad å noel ska ha pappamys ändå tills lördag!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar