ida åkte ja å noel till eriksdalsbadet. vi var där redan strax efter 10 å kom hem vid halv 4, så de va en hel dag. vi har hade de såå mysigt! vi har badat, lekt, myst å ätit glass. å när noel sov så solade ja å läste lite. blir nog ett säsongskort där känns de som...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar