ja hade dock trott att de skulle vara lite mer bara för barnen typ, men de va mest vi mammor som fick shaka loss! ja blev svettig, haha. men de va ganska roligt faktiskt.
noel spelade maraccas, eller mer åt maraccas kanske ;)
efteråt så tittade vi på fontänen utanför & sedan gungade vi lite.
noel mår nu lite bättre fast han verkar ha kommit in i en väldigt gnällig, klängig, mammig period... helgen kommer han spendera hos mormor i västerås, så man får lite barnledigt ett par dagar, fast ja saknar honom alltid när han inte är där ja e alla fall :)

Va? Var ni på Mariatorget utan att komma in på mitt jobb och säga hej? Fräckt värre! Våååååga inte göra om det... ;)
SvaraRadera