han e såå nöjd att han kan, man verkligen ser det!
känns som detta resulterar i att han kommer göra illa sig ännu mer. igår ställde han sig upp mot en låda brevid bordet sen försökte han sträcka sig för att ta tag i bordet i stället vilket inte funkade så han ramlade ner å rullade otursamt nog över några av hans klossar på golvet. de såg faktiskt ganska roligt ut å ja å y kunde inte hålla oss för skratt fast att han blev jätteledsen å till råga på allt å började han blöda näsblod. tyckte så synd om honom såklart, haha. mycket otur i en å samma grej lixom.
å han kan äntligen nå ljusstakarna på bordet som han trånat efter länge nu, men de blir slut med att tända dem så länge han e vaken.
de sämsta e ju att han inte direkt vet hur man kommer ner när man har ställt sig upp. så igår ställde han sig upp i sängen hela tiden fast att han va jättetrött, kändes som han bara var tvungen för att han kan men så stog han där å skrek så fick gå in å lägga ner honom ett antal gånger tills han till slut inte orkade ställa sig upp igen, haha.
ida ska noel åka till farmor, han har packat sin fina nalle puh ryggsäck med lite saker å vad ja ska göra återstår å ser, skulle shoppa men har ju fortfarande inte fått mina pengar från försäkringskassan (idioter!!!!, å nu bleb ja arg igen när ja tänkte på de...) så kanske bara åker hem å städar lite å sådär... men de hade vart trevligt att åka å shoppa för mig själv, men städa för sig själv kanske oxå kan va trevligt?? hm...

jaa.nog ser han överlycklig ut allt.så jätteglad när han nu kan resa sej upp.kramar från mormor.
SvaraRadera