noel har fått en polispyjamas, fast egentligen e han mer som en vaktmästare av nåt slag, han fixar å donar å pillar på allt. eller som en liten svamp som bara dyker upp varsomhelst hela tiden.
bilden e från imorse när vi myste i soffan å kollade barnprogram, "pororo" tycker noel e bra!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar