lördag 28 mars 2009

kvällsbad

att bada e mysigt tycker noel! de e nog nåt av de bästa han vet, både att bada med någon av oss eller själv. just nu vill han ju mest stå överallt å de gäller i badet oxå! ta varenda pryl han kan komma åt, flaskor, badkarsproppen... men så länge han har kul så ;)


ja raderade nyss alla bilder på kameran, hade så himla många å de va lite drygt när man ska lägga in bilderna. känns jätteläskigt att ha så mycket bilder på datorn egentligen men försöker framkalla me jämna mellanrum, ska bara få in dem i ett album oxå! ska nog köpa en extern hårddisk man kan spara alla bilder på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar