ja raderade nyss alla bilder på kameran, hade så himla många å de va lite drygt när man ska lägga in bilderna. känns jätteläskigt att ha så mycket bilder på datorn egentligen men försöker framkalla me jämna mellanrum, ska bara få in dem i ett album oxå! ska nog köpa en extern hårddisk man kan spara alla bilder på.






Inga kommentarer:
Skicka en kommentar