som ja nämnt tidigare så e lampan e hallen riktigt rolig! den låter roligt när man slår på den, å de e ganska roligt när ja säger -neeeej noel! oxå. haha. då blänger han på mig i 2 sek. sen fortsätter han...
ja orkar inte bry mig om den längre, lampan i sovrummet e min favvo, den får han inte ha sönder, men där e han nästan aldrig. den i hallen lockar alltid alla fall.


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar