måndag 16 mars 2009

åka tåg

här åker noel tåg till västerås. han ville helst stå å titta ut eller försöka ta sig ner på golvet, men de fick han inte, kändes lite för smutsigt...

1 kommentar:

  1. Han är på väg till mej.mormor.det var så mysigt att ha honom här ett par dagar och bara få rå om honom...

    SvaraRadera