ida gick vi te öppna förskolan me cissi å gösta men innan de gick ja å noel å gungade lite på gården. han tyckte att de måttligt roligt, inte de roligaste han gjort kanske, men ändå.
kom hem å lagade broccolisås me risoni, de va oxå sådär enligt en mycket trött noel som ja nu ska gå å bada!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar