när han kommer in i ett rum e de första han checkar vart man skulle kunna resa sig upp mot å så full fart dit å upp å stå!
han har blivit bättre på å ta sig ner oxå, men han e fortfarande mycket bättre på att ta sig upp än ner :)
igår va vi på öppna förskolan, där levde alla mammor på golvet farligt, för enligt noel var det nåt man kunde klättra på, haha.
sångstunden va lika rolig som alltid å noel satt i knät på en fröken där, han va väldigt nöjd!
usch va ja hatar snö, på riktigt! ja vill ha vår, NU! kunna gå ut utan overaller mössa å åkpåse, längtar till det!
på fredag åker ja å noel te västerås, å på kvällen åker ja hem, själv! noel ska stanna i västerås hos mormor å farbror göran. känns lite nervöst men oxå skönt. ja å y ska nog gå ut å äta en bot god mat å sen ha sovmorgon tsammans! hoppas de går bra! han har fått en resesäng att sova i där :)


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar