fredag 20 mars 2009

beco butterfly

igår va vi å fika hemma hos sara å felix. tilda, tyra å gabriel med mammor var oxå där. noel tyckte dock att de va mest roligt att utforska ett nytt ställe, nya möbler att stå mot lixom ;)

har varit sugen på en ny bärsele, å igår prövade ja saras beco, å då blev ja ännu mer sugen, så slutade me att ja åkte hem å beställde en! egentligen finns den i jättemånga färger å mönster men de fanns bara 2 färger kvar att välja på för de var på rea, men ja tyckte den var ganska fin, eller va tycker ni?

just nu är noel innte i badrummet å har varit där ett tag nu, ja har fått blockera golvbrunnen som han e galen i, lite äskligt att peta i den å ställa bort toalettborsten som oxå var lite för spännande :P
nu ska vi ge oss iväg på en långpromenad å möta upp en som ska köpa bumbon vi tänkte sälja.

i eftermiddag måste vi gå te sickla å lämna tbax lite böcker. de va nyinvigning där igår, så måste ju ta en sväng där inne å se hur de har blivit å vilka nya affärer som har öppnat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar