tisdag 31 mars 2009

sådan mor å far...

...sådan son ;)

vi älskar ju cola här hemma å dricker de gärna ofta. noel tycker flaskan e spännande men än så lär de ta ett tag innan får lov å pröva innehållet!

igår så var det första gången vi alla tre satt vid matbordet samtidigt å åt samma mat. så himla mysigt! funderar på å börja låta noel äta själv men bävar lite för de, hehe. han visar iof. inget större intresse för de, griper nästan aldrig efter skeden å e väldigt enkel att mata, men ändå, hörde att ju fortare de börjar träna på de desto bättre blir de, å vem vill inte ha ett barn me bra bordsskick!? :)

1 kommentar:

  1. Det är dom tacksamma för när han börjar förskolan också, eller vad säger du ;)

    SvaraRadera