ja å y har bara varit hemma å tagit de lugnt. vi har såklart saknar noel lite, de blir väldigt tomt utan honom, men de va oxå lite skönt å va barnfria lite :)
sen han kom hem ida har vi lekt massor å myst massor!
veckan som kommer består av b.la. öppna förskolan, lek hos sara å felix å förskolebesök.
beställde nya skor till noel, adidas superstar, blir en bild på dom.


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar