söndag 15 mars 2009

hemma igen

lilla bananskalet har tillbringar helgen hos mormor å farbror göran å bixie vovven i västerås. han har varit på strålande humör! sovit hela natten å aaa, allt har gått jättebra! så himla kul!

ja å y har bara varit hemma å tagit de lugnt. vi har såklart saknar noel lite, de blir väldigt tomt utan honom, men de va oxå lite skönt å va barnfria lite :)
sen han kom hem ida har vi lekt massor å myst massor!

veckan som kommer består av b.la. öppna förskolan, lek hos sara å felix å förskolebesök.

beställde nya skor till noel, adidas superstar, blir en bild på dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar