ida va vi på barnvagnsbio me catharina å gabriel å cissi å tilda. ja va lite orolig för hur de skulle bli me en "inte sitta still" kille... men de gick jättebra! tyckte de va supermysigt! vi hade bokat längst fram, å de va nog ett måste dock. fanns stor plats att krypa å leka på å sen somnade han i mitt knä efter halva filmen å sov till filmen va slut :)
sålde stora sängen i noels rum ida, så nu e de stor plats att leka där. riktigt sugen på att börja inreda nu! men de får väl vänta som resten av lägeneheten till april...
tänkte köpa en matta ja kollat ut alla fall, e ett eko där inne nu, hoo hoo!
imorn blire vägning å mätning på bvc.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar