vi sov över å på söndagen hade alex tävling i eskilstuna. noel va så duktig hela dagen, hade honom i nya bärselen, som ja e supernöjd me! de blev en lång dag för honom, varmt som bara den va de i den lilla gympasalen oxå.
noel fick ett utbrott i bilen på väg hem å skrek som en galning i typ 20-30 min. va bara å ligga i vänsterfilen hela vägen hem ;)
alex vann föresten! bästa lillebror!
så vaknar man ida å ser, snööö, vaaa, IGEN!? jaja... vi håller oss inne ida tror ja...



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar