måndag 23 mars 2009

danskillen

i fredags kom y hem å va jättehängig, en liten släng av magsjuka verkade de som så ja bestämde att ta noel å åka till morfar med familj i hallstahammar. skönt å få avlastning me noel å sådär, å de får man ju minst sagt när man besöker mor å far föräldrar :)

vi sov över å på söndagen hade alex tävling i eskilstuna. noel va så duktig hela dagen, hade honom i nya bärselen, som ja e supernöjd me! de blev en lång dag för honom, varmt som bara den va de i den lilla gympasalen oxå.

noel fick ett utbrott i bilen på väg hem å skrek som en galning i typ 20-30 min. va bara å ligga i vänsterfilen hela vägen hem ;)

alex vann föresten! bästa lillebror!

så vaknar man ida å ser, snööö, vaaa, IGEN!? jaja... vi håller oss inne ida tror ja...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar