ida har ja å noel haft en riktigt mysig morgon. vi gick upp vid 07, han va en solstråle när ja kom in i hans rum vilket gör att dagen börjar på topp för mig! :) sen blev det gröt å barnprogram. sen gick vi å tog ett långt varmt bad tsammans, jättemysigt! sen lekte vi lite i hans rum å nu sover han. ja ska oxå gå å lägga mig å vila lite för ikväll e de ju party för mig, "morsor på stan" ;)
tjejerna kommer hit vid 18 för en drink, tänkte göra caprinhia å sen drar vi te söder för middag å melodifestivalen å sen blire dans å party hela natten lång (ett par timmar alla fall, haha)
imorn blire en "noel å pappa dag", ja tänkte sova ja!
ska köpa en ny bilstol te noel föresten, börjar bli dax kom ja på, hittade en bri zento på kampanj, hoppas den finns kvar!
åhh,vad långhårig Noel har blivit sen jag såg han sist.det växer fort...jag längtar till nästa helg när han ska vara här hos mormor.
SvaraRadera