lördag 7 mars 2009

bara bus i noels hus

igår va gösta å bella me mammor här å lekte. noel visade sitt nya rum, å de va massor av lek å bus :)

ida har ja å noel haft en riktigt mysig morgon. vi gick upp vid 07, han va en solstråle när ja kom in i hans rum vilket gör att dagen börjar på topp för mig! :) sen blev det gröt å barnprogram. sen gick vi å tog ett långt varmt bad tsammans, jättemysigt! sen lekte vi lite i hans rum å nu sover han. ja ska oxå gå å lägga mig å vila lite för ikväll e de ju party för mig, "morsor på stan" ;)
tjejerna kommer hit vid 18 för en drink, tänkte göra caprinhia å sen drar vi te söder för middag å melodifestivalen å sen blire dans å party hela natten lång (ett par timmar alla fall, haha)
imorn blire en "noel å pappa dag", ja tänkte sova ja!

ska köpa en ny bilstol te noel föresten, börjar bli dax kom ja på, hittade en bri zento på kampanj, hoppas den finns kvar!


1 kommentar:

  1. åhh,vad långhårig Noel har blivit sen jag såg han sist.det växer fort...jag längtar till nästa helg när han ska vara här hos mormor.

    SvaraRadera