noel va lite trött å grinig men annars var det jätteroligt!
när vi kom hem sov han gott i 2 timmar i sängen.
sen blev de en hel del lek me pappa. kvällsmat för noel blev pasta med tomat å mozzarella sås med squach å morot, noel älskade det! å de va väldigt lättlagat oxå!
ja å y åt asiatiska kycklingspett med jordnötssås å grillade potatishalvor å ris till det.
nu ska ja sova i soffan ;)



åh,kära nån.vilket otroligt gulligt litet gäng.
SvaraRadera