måndag 31 augusti 2009

ute me bästa kompisen




en av noels bästa kompisar är bixie, "the dog". de kanske inte alltid e ömsesidigt från bixies sida, men ändå ;)

i helgen när vi var i västerås så fick noel hålla bixies kopper, han var mycket nöjd över det! när bixie släpptes lös var noel mycket bekymrad å gick efter med kopplet :)

1 kommentar:

  1. Åhh..vilka härliga bilder på två sötnosar ihop.

    SvaraRadera