jag hade bakat pinocchiotårta å lite andra bakverk, som ingen nästan orkade äta av efter tårtkalaset. innan tårtan hade vi dessutom bjudit på baguette med massor med olika goda pålägg.
noel fick en bobbycar, duplo lego, kläder & 3 fina små träbilar.
han åt så mycke godsaker att han inte orkade äta någon kvällsmat & han gick & la sig strax efter 18, precis som igår, han var jättetrött å somnade nästan direkt. han brukar dock vakna tidigare om han inte ätit ordentligt på kvällen. igår åt han mycket kvällsmat å sov 18.15-07.30 ungefär.
det har varit en mysig dag! imorn ska y jobba hemma hela dagen så får se va ja å lille hittar på...
ilken fin tårta med tåg på.den ser såå god ut åxå.den ville ju mormor smaka ju.
SvaraRaderaNoel ser överlycklig ut över sin nya bobbycar.
SvaraRadera