tisdag 11 augusti 2009

köttfärssås på ikea

förra veckan va ja å noel te ikea för å titta ut några möbler till lägenheten. noel ville absolut inte åka vagn så han fick gå. han sprang runt bland alla möbler å tyckte att det var jättekul, lite mer stressande för mig dock, haha.
sedan åt vi lunch där. noel åt en hel barnportion av deras ekologiska köttfärssås å ja tog benfri kotlett som är såå god på ikea!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar