han är som sagt en riktig utekille & jag hoppas det blir mycket utevistelse på förskolan!
här sitter han alla fall & dricker smoothie efter ett dopp i det iskalla vattnet, som noel inte verkade tycka var alltför kallt, själv skulle jag aldrig badat! :S
y tycker detta ser ut som en riktig reklambild :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar