
en morgon så låg jag kvar lite i sängen, noel gick till vardagsrummet där alla hans leksaker finns. det var alldeles tyst så jag tänkte att han lekte så bra, slumrade till lite. sedan kom han tbax till sovrummet å var alldeles kladdig, jag gick upp för att se vad som hänt å ser då att vi glömt en godisskål på bordet från kvällen innan å noel har smakat ALLA! han hade choklas i hela ansiktet å på hela sin pyjamas! tror nog inte att han fick i sig ens en hel godisbit men han hade sugit på winegums, sugit bort saltet på djugelvrålen å sugit bort choklasöverdraget på de som hade det.
det var lite roligt ändå ;) så häår såg han ut efter den frukosten.
Ja,det var nog en smarrig frukost.Får kanske påminna mamma att ställa undan godisskålen.men men..Noel har ju en mamma som är en riktig liten godisgris så...
SvaraRadera