måndag 7 september 2009

bollhav!

gösta har ett bollhav. eller en liten pool med bollar ;) noel tycker alla fall att det är väldigt roligt! såhär såg det ut när vi var där å lekte härom veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar