onsdag 12 augusti 2009

födelsedagsbakelse


i torsdags fyllde noel 1 år! han hade kalas för alla sina kompisar (eller de som kunde komma). 6 st. 1 åringar + noel var här. det var fullt ös! :)
noel fick så många fina presenter! vi mumsade marrängswiss å sen gick vi till parken å badade. TACK alla som kom, det var jättemysigt!
efter kalaset åkte jag å noel till västerås där middag väntade. å efter middagen blev det födelsedagsbakelser, till noels stora förtjusning!

en perfekt dag, en perfekt dag att fylla 1 år på! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar