efter det så somnade noel i vagnen å vi gick till sandys å köpte med oss lite gott, en grekisk wrap köpte jag. sedan gick vi till humlegården å satte oss i gräset. när grabbarna vaknade så gick vi upp till lekparken å lekte. noel är en sån utekille! han lyckades skaffa en ny vän direkt å öste sand å grejjade.
noel har varit på strålande humör å har lekt här hemma massor å åt en jätteportion med moussaka. just nu sitter han på sin bil å låter :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar