lördag 15 augusti 2009

kulturfestival

denna vecka har det varit kulturfestival i stan. jag å noel har gått på babyrytmik & idag var vi på babyteatern "ah hallo bebis" med anna & lucas & louise & liam. den var jättebra tyckte ja, å noel oxå! över förväntan faktiskt...

efter det så somnade noel i vagnen å vi gick till sandys å köpte med oss lite gott, en grekisk wrap köpte jag. sedan gick vi till humlegården å satte oss i gräset. när grabbarna vaknade så gick vi upp till lekparken å lekte. noel är en sån utekille! han lyckades skaffa en ny vän direkt å öste sand å grejjade.

noel har varit på strålande humör å har lekt här hemma massor å åt en jätteportion med moussaka. just nu sitter han på sin bil å låter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar