
en av noels bästa kompisar är bixie, "the dog". de kanske inte alltid e ömsesidigt från bixies sida, men ändå ;)
i helgen när vi var i västerås så fick noel hålla bixies kopper, han var mycket nöjd över det! när bixie släpptes lös var noel mycket bekymrad å gick efter med kopplet :)
Åhh..vilka härliga bilder på två sötnosar ihop.
SvaraRadera