det är jättemysigt med massor av böcker för alla åldrar å ett sagorum baserat på lennart hellsings ramsor.
noel hade jättekul, han blir så lycklig när han får gå på stora ytor & utforska.
vi gick på toaletten & där har de ett akvarium med fiskar, noel älskar ju akvarier, så efter det ville noel bara gå till toaletten. han ville inte leka med nåt annat, utan bara hänga där, haha. så vi åkte hem i stället. jag promenerade till bussen men när jag kom fram kom jag på att jag inte bor hemma just nu, så fick promenera tillbaka till tunnelbanan ;P
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar