
noel åt spenatpasta till lunch ida, å de va riktigt kladdigt! spenat fastnar lixom överallt, de e så smått på nåt vis. men tyckte noel var så söt med spenat i hela ansiktet. bilden ser lite rolig ut för han spenat överallt men en bulle i handen. vi bakade idag, å har man bakat bullar så måste mn ju få smaka, visst ;) riktigt gott tyckte noel, & jag, fast att jag råkade bränna en plåt litegranna...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar