
på ICA i kungens kurva har de verkligen gjort det roligt för barn att handla. överallt i affären finns olika djur som rör på sig, typ hönor å tuppar vid äggen, apor vid bananerna & clowner som voltar vid kassorna. å inte nog med det, de har världens roligaste kundvagnar, idag prövade vi denna. noel har nog aldrig haft så roligt på en handling någongång. han satt där inne å åt smörgås, banan & drack festis :) den har pxå en tuta på ratten. men, det är inte så lätt att manövrera denna limousin, lång & svår att svänga! å detta är ändå den lilla varianten...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar