skip to main
|
skip to sidebar
Bananskalet med familj
onsdag 5 augusti 2009
spagheteria
gjorde spaghetti carbonara te lunch igår, noel fick äta själv å det var väldigt kladdigt. klibbigt överallt å svårt att städa upp de så maskarna...
men gott va de, de e huvudsaken, ä härligt att äta me händerna! ;)
1 kommentar:
mormor
5 augusti 2009 kl. 21:47
vilken härlig bild men oj så kladdigt.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Om mig
skorpan
Visa hela min profil
Bloggintresserade
Bloggarkiv
▼
2009
(151)
►
november
(2)
►
oktober
(4)
►
september
(6)
▼
augusti
(19)
ute me bästa kompisen
varför, skaffade jag barn för...?
trötter
spenat!
noels 1 års kalas
handla
klick!
mm, godis till frukost
dagiskillen
shake it!
kulturfestival
födelsedagsbakelse
köttfärssås på ikea
kulturhuset
spagheteria
det största som hänt...
favoritbild
kalas no.2
noel i skärgården
►
juli
(12)
►
juni
(11)
►
maj
(17)
►
april
(21)
►
mars
(18)
►
februari
(22)
►
januari
(19)
vilken härlig bild men oj så kladdigt.
SvaraRadera