onsdag 5 augusti 2009

spagheteria

gjorde spaghetti carbonara te lunch igår, noel fick äta själv å det var väldigt kladdigt. klibbigt överallt å svårt att städa upp de så maskarna...
men gott va de, de e huvudsaken, ä härligt att äta me händerna! ;)

1 kommentar: