onsdag 19 augusti 2009

mm, godis till frukost

en morgon så låg jag kvar lite i sängen, noel gick till vardagsrummet där alla hans leksaker finns. det var alldeles tyst så jag tänkte att han lekte så bra, slumrade till lite. sedan kom han tbax till sovrummet å var alldeles kladdig, jag gick upp för att se vad som hänt å ser då att vi glömt en godisskål på bordet från kvällen innan å noel har smakat ALLA! han hade choklas i hela ansiktet å på hela sin pyjamas! tror nog inte att han fick i sig ens en hel godisbit men han hade sugit på winegums, sugit bort saltet på djugelvrålen å sugit bort choklasöverdraget på de som hade det.
det var lite roligt ändå ;) så häår såg han ut efter den frukosten.

1 kommentar:

  1. Ja,det var nog en smarrig frukost.Får kanske påminna mamma att ställa undan godisskålen.men men..Noel har ju en mamma som är en riktig liten godisgris så...

    SvaraRadera