...var när noel föddes! det slår allt, utan tvekan! å nu e de snart exakt 1 år sedan vi åkte in te sös å de 2 mest smärtsamma å jobbigaste dygnen i mitt liv utspelade sig. mycket känslor än idag när jag tänker på det...
noel har levt 1 år. 365 dagar. å mitt första år som mamma har gått.
men det som att han har funnits hos oss för alltid. jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan honom, å den kärlek jag upplever är obeskrivbar, det går lixom inte att beskriva. visste knappt att man kunde älska en människa så mycket!
mina grabbar, min familj, min alldeles egen :)
livet e bra underbart!
Du skriver så fint Sandra så jag får tårar i ögonen.Ja,tänk vad tiden går.Noel snart 1 år.
SvaraRaderaMitt älskade lilla barnbarn.