noel var i fredags på sitt första besök på förskolan. här är han i bilen på väg dit.
han älskar det! å de e ja verkligen glad över, de e härligt att se honom leka å samspela där men känns jättetråkigt att jag inte ska få se honom hela dagen, utan bara lite på morgonen å lite på kvällen... buhu, vad jag kommer sakna min bäbis! kommer köpa för fort på vägen hem för att fortare komma hem till honom! men vi har ju våra fredagar, å lördag å söndag såklart! de känns bra! annars hade de nog blivit för jobbigt...
Tänka sej att mitt lilla barnbarn har blivit så stor och dags att börja på dagis,oj oj vad tiden går.
SvaraRadera