onsdag 19 augusti 2009

dagiskillen

jag vill uppdatera, tänker på de hela tiden, men hinner/orkar aldrig lägga in bilder... :P men nu så :)

noel var i fredags på sitt första besök på förskolan. här är han i bilen på väg dit.
han älskar det! å de e ja verkligen glad över, de e härligt att se honom leka å samspela där men känns jättetråkigt att jag inte ska få se honom hela dagen, utan bara lite på morgonen å lite på kvällen... buhu, vad jag kommer sakna min bäbis! kommer köpa för fort på vägen hem för att fortare komma hem till honom! men vi har ju våra fredagar, å lördag å söndag såklart! de känns bra! annars hade de nog blivit för jobbigt...

1 kommentar:

  1. Tänka sej att mitt lilla barnbarn har blivit så stor och dags att börja på dagis,oj oj vad tiden går.

    SvaraRadera