måndag 13 juli 2009

äventyr på söder

oxå från när maggan var här å vi försökte shoppa på söder. noel tyckte de va sjukt tråkigt dock å vägrade sitta i vagnen. vi turades om å bära på honom, bortskämd ;)
han blev lite gladare när vi tog glasspaus på medis alla fall!

1 kommentar:

  1. Noel ser såå liten ut på den stora hästen.

    SvaraRadera