onsdag 29 juli 2009

tvätta

noel tycker om att tvätta. både att lägga i i maskinen, fast då oftast inte tvätt utan typ bollar & nappar. sen tycker han om att titta på den när det är i gång å snurrar runt. men ibland ser det verkligen ut som han ska krypa in i den. han stoppar lixom in hela huvudet å kan stå där å titta ganska länge, ser rätt lustigt ut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar